úterý 15. dubna 2014

skřet Gobla (Gobla the goblin)

Hotovo. Pro někoho nepochybně takový skřet, jací nejsou. Jenže pro mě škřet, bratránek, skřetů od malíře Matta Dixona. Tedy velký nos, velká ušiska a drobná očka. Abych ho ale nekopíroval, tak jsem mu zlomil nejen jeden zub, ale i ten dlouhý nos. Také jsem mu přidal zranění na pravém rameni. Na druhou stranu jsem mu chtěl zachovat takový ten 'komiksový' vzhled - brnění jsem mu udělal z velkých destiček, které jsem doplnil kuličkami. Přesně tak to bylo uděláno i ve skutečnosti a je to i odkaz na již zmíněnou inspiraci kreslenými postavičkami.



Skřeta jsem nakonec udělal rozloženého na více částí. Byť tedy stále nejsem přesvědčen o tom, že bych ho nechal namnožit. Spíše kdyby ho někdo chtěl 'adoptovat' a namnožit. Měřítko je cca 1/10 (přeci jen ho vážně není s čím poměřit). Přavažující hmoty jsou Milliput a Magic Sculp. Ovšem stejně tak jsem na něm použil i hmotu Paperclay a Sculpey FIRM (na culík). Co mohu říci, je to, že všechny zmíněné hmoty se dají snadno kombinovat a že dvousložkovým hmotám nevadí zapékání. Hmotu Paperclay (jak jsem již dříve řekl) jsem však zapéci přeci jen nechtěl. Proto jsem ji nejprve pokryl (libovolnou) dvousložkovou hmotou, teprve pak případně zapekl.


Sculpting goblin Gobla - the Broken Fang was really great fun. First of all it just was a simple test of the Paperclay putty (great one, by the way) but I decided to finish it, lately. I took my inspiration from Matt Dixon's drawings - I mean big nose, big ears and very small eyes (like beads :). So it's not common goblin you may know from worlds (like the Warhammer one) but it's a goblin you may have seen as child. He has got two blades because he's from the clan of green assassins.

Hope you like it. I'm not sure if make copies so if you know someone who is able to adopt him, let me know at martin.skorepa <at> email <dot> cz.







Žádné komentáře:

Okomentovat