pondělí 21. dubna 2014

Další vetřelec / Another Alien

Jak jsem oznámil, tak pro vyzkoušení hmoty Mass! budu potřebovat nějaký základ, respektive z hmoty Mass! chci udělat detaily. Vybral jsem si příslušníka rasy Tau z universa Warhammer 40,000. Uvidím, zda se námětu budu držet opravdu podrobně, ale asi mi nic jiného však nezbude. To s sebou sice přinese nemožnost následného kopírování. Pokud tedy nedojde ke změně vzhledu, či tak. Jelikož si ho však zatím dělám jen pro sebe, tak je to jedno. Když se podíváte pozorně, tak jsem již neodolal a ke směsi Sculpey FIRM + červené FIMO jsem namíchal i modrou hmotu Mass!. Jak můžete vidět, nevypadá zle, dobře se s ní pracuje. Ovšem na nějaké soudy je ještě brzo. Jsem ale rád, že se mi nepotvrdily obavy, které jsme měl poté, co offo vyjádřil (mírně řečeno) obavy z barevných variant hmoty Mass!. Velké poděkování patří Tomášovi Pekařovi (Persifal) za kritické připomínky a hodnocení, protože ať si o sci-fi (případně fantasy) myslí kdokoli cokoli, tak je to vše možné, jen ne něco, kde si může každý dělat to, co ho jen napadne. V tak podrobně propracovaných světech jako je ten Warhammer 40,000, resp. Tau, to vážně nejde. Již takhle nepochybuji o tom, že to od pravověrných vyznavačů Tau schytám. ;-) Jenže to je zkrátka rukama :-/.

Žádné komentáře:

Okomentovat