pátek 11. dubna 2014

Golden Vinci 2014



Protože se blíží konec uzávěrky této soutěže - a právě tam chci přihlásit i Winter Demona - tak bych rád na tuto skutečnost upozornil. Hotová namalovaná figurka musí být poprvé vystavena tam, takže i proto jsem sem poslední dobou fotografie démona nedával. Ale nebojte, napravím to. Abyste neřekli, že nic nedělám. Něco podobného mohu říci i o bustě skřeta. A aby toho nebylo málo, tak zveřejním i tutoriál podstavce, který vznikl z toho, co jsem posílal na soutěž do Massive Voodoo MV Quest: Can you stamp it?. Mimochodem dopadlo to pro mne více než dobře. Jelikož si ale myslím, že by to mohlo být užitečné i pro vás (tak jo, teď už se nechutně chlubím, jenže jsem měkkej a nemohu jinak :-), tak menší tutoriálek dám i sem. Bude to podstavec pod 54 mm resinovou figurku od M Model. Když to dobře dopadne - to nezáleží na mně - tak dojde i na bustu Mrtvé nevěsty z filmu Tima Burtona a nezůstane jen u toho. Nepochybně tu naleznete i příspěvky s pracemi od někoho dalšího. 

Abych nezapomenul... blíží se Velikonoce... ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat