úterý 31. prosince 2013

Nurgle's Rot - Citadel Technical

Na závěr jsem si nechal barvu, která mi doslova učarovala. Nejde ani tak o to, že by nešlo sliz a puchýře dělat jinak. Ovšem pokud použijete tuto barvu, výsledek je téměř zaručený. Barvu opět můžete ředit vodou, ačkoli i čistě akrylovou barvu, na jaké jsme od Games Workshop zvyklí, můžete zapomenout. Z toho důvodu chci i upozornit na jednu drobnost. Není to chyba barvy, ale tentokrát byla chyba na druhé straně štětce - totiž na mé. 

Figurku A.N.U.b1s se snažím udělat opravdu co nejlepší. Není to ani tak proto, že není pro mne, ale je to práce na zakázku (mimochodem cokoli z toho kápne, to užiji na provoz tohoto blogu, který je vše možné, jen ne výdělečný...). No jenže já jsem si právě kdysi vymyslel, že Anubis bude někde v nějaké bažině, na skládce chemického odpadu. Proto také ta cedule. A tak zatímco jsem samotnou figurku přemaloval na některých místech až pětkrát (všechny ostatní před něčím podobným důrazně varuji, nestojí to za to ani náhodou!, pokud si tedy nechcete vybudovat svou vlastní noční můru, kterou se pro mne Anubis stal), tak podstavec jsem měl v hlavě od samého začátku. Jen jsem přemýšlel nad tím, jak udělat právě ty chmické splašky okolo. Když jsem to vymyslel a radoval se z toho, že Anubise (konečně) dodělám, tak se na internetu objevilo video o nových barvách GW. Právě o těch, o kterých jste si mohli přečíst a čtete i teď. Jednou z nich byla barva Nurgle's Rot. Tedy barva. která se mi zdála být přesně tím, co jsem chtěl - tedy něco, čím se dá udělat nějaká ta chemická kejda.

Nurgle's Rot je připomínající hustou kaši. Ale nemusíte se bát, neobsahuje žádné velké částice. Hodně mi připomíná barvu Blood For The Blood God. Nanášet ji můžete jak štětcem, tak třeba párátkem. Ovšem pozor (!) - aby barva zaschla, musíte zajistit přístup vzduchu. Pokud uděláte to, co jsem udělal já a podstavec s nanesenou barvou uzavřete do sklenice, tak barva nezaschne. Přesně to se mi stalo, když jsem večer práci ukončil s tím, že jsem namalovaný podstavec uzavřel do sklenice, šel spát a druhý den jsem se k práci vrátil opět až večer. Když jsem zjistil, že barva není ani trochu zaschlá, tak se o mne opravdu pokoušely mrákoty. Po tom všem, co jsem si s Anubisem prožil, jsem si zkrátka nedovedl představit, že bych měl předělávat a opravovat i podstavec. Naštěstí stačilo ponechat podstavec na vzduchu v uzavřené vitrínce a bylo. K podstavci, resp. vodě na něm, se ještě vrátím. Důležité je, že Nurgle's Rot zafungoval přesně tak, jak jsem od něj očekával. Zasychá do poměrně vysokého lesku a připomíná tak mokrý povrch. Navíc je to barva poměrně transparentní... Mimochodem na podstavci je právě proto 'dno' podmalované různými druhy zelené barvy.

PS: Podstavec pod figurku dělám vždy a nakonec. První (a zatím poslední) výjimkou byl podstavec pod Domorodého lovce, který jsem přesto neváhal vylepšit, protože jsem měl za to, výsledek bude lepší. Což tedy je. Pokud se tedy nerozhodnete pro úplné předělání, tak se toho nebojte, protože místo opravdového pekla na vás čeká uspokojení z dobře odvedené práce. To ovšem musí posoudit někdo jiný... Domorodce uvidíte za chvilku sami, protože vás prý chce přivítat v roce 2014 :-).


Nurgle's Rot is really the best color from these new ones. All you need is (again) on GW's web.


Ryza Rust
10/10


Citadel Technical:

Nurgle's Rot

Galerie /  Gallery


Žádné komentáře:

Okomentovat