neděle 22. prosince 2013

Nové barvy Citadel - fotografie

Poslušně hlásím praktické vyzkoušení všech šesti barev Citadel. V případě barvy Nurgle's Rot jsem se ještě rozhodl pro použití na jiné figurce - kdo tipuje figurku A.N.U.b1s, tipuje správně. Ovšem barvu jsem již přesto vyzkoušel, protože jsem nemohl v případě zméněné figurky střílet naslepo. Text očekávejte v nejbližších dnech, ovšem již teď mohu s plnou odpovědností říci, že všech šest barev se opravdu povedlo. To nechápejte tak, že by byly všechny stejně dobré (=vhodné), ale není to tak, že by některé byly horší, spíše naopak. Tedy že některé jsou lepší, než jsem od nich čekal. Není to žádné slovíčkaření. Ještě to blíže vysvětlím. Zatím snad nepohrdnete dvěma fotografiemi. Je to štít (z balzy) a sekera plastového kostlivce kostlivce od GW. Tedy - a o to šlo - plastová figurka 28mm velká (nebo spíše malá). Přišlo mi však velmi důležité barvy vyzkoušet na malé věci. Zatím tedy fotografie.

New GW technicals have been finally tested. I just bring you some pictures for this moment. An article is coming very soon.  These new colours are better than I have expected. I am going to explain why. There are two pictures fot now. Stay tuned...


Žádné komentáře:

Okomentovat