pátek 6. prosince 2013

Kokosový medvídek / Coconut Teddy Bear

Plyšový palubní pilot/pozorovatel je hotovo. Tedy možná. Fotografie odeslány zadavateli (tedy to zní nechutně oficielně) a uvidím. Tedy stále je ve hře možnost, že o něj nebude zájem. Kdyby ne, tak já ho k nějaké figurce přiřadím. A nevím jak vám, ale já se nemohu zbavit dojmu, že Magic Sculp ze kterého jsem udělal texturu plyšového povrchu, mi připomíná nastrouhaný kokos. Jo, máte pravdu, možná to bude i poměrně pokročilou hodinou. Nebo také tím, že jsem našel jednu písničku, kterou si vážně nemohu nechat pro sebe, ovšem jsem natolik soudný, že je mi jasné, že kdybych ji sem dal jako 'Hudbu na víkend', tak mě sežerete i s cvičkama. Takhle snad ne, protože ten méďa je vážně jako posypaný nastrouhaným kokosem, ne? :-)



Teddy bear is done. Well, is probably done because I have sent pictures of it to the man who asked me to make a teddy bear in 54mm scale. And if he shows thumb down to it... well... nothing is over then. 

It is made from Milliput (the skeleton) covered with 'fur' made from Magic Sculp. And because its white-grey color, I can't help myself but it really looks  like grated coconut, isn't it?  I hope so because otherwise you must think I'm crazy but when we have a teddy-bear almost sprinkled with grated coconut you must understand I must show the following clip. Have fun :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat