sobota 21. prosince 2013

Nové barvy Citadel konečně na stole

Nechtěl jsem to sem ani dávat, ale mám opravdu radost. Konečně totiž mohu všechny pořádně vyzkoušet a poreferovat o nich. Ne nic převzaté z hlubin internetu. Navíc vlastně nejde ani tak o to, že by nedorazily, dorazily již v půlce týdne. K nám na poštu. Co však nedorazilo, byl lístek do schránky o tom, že dorazily. Takže jsem si to dneska musel oběhat, čemuž jsem se chtěl na ledovce vyhnout, jenže co bych pro vás neudělal, což.. Můžete mi věřit, že ani nevím, jak bych to přeložil do angličtiny a tedy nic překládat nebudu. Jen doufám, že se mi zítra podaří udělat maximum pro to, abych sem dal reálné ukázky toho, jak se mi s nimi pracovalo. 

Abych mluvil chvilku vážně, tak po letmém vyzkoušení opravdu stojí za to a malování nejenže ulehčí, ale také zlepší.


Žádné komentáře:

Okomentovat