středa 23. ledna 2013

Kovadlina

Jelikož při sculptingu a modelování obecně je čas od času potřeba použít i jiný materiál, například kovové dráty a plech, je dobré mít po ruce i nějaké to nářadí, které s ním pomůže. Práce s kovem bývá zkrátka obtížnější. 



V jednom hobby obchodě jsem před delší dobou (jinak je k dostání i v e-shopech) objevil malou kovadlinku, která je přesně tím, co jsem chtěl mít doma. I když mám sice možnost jít do dílny, tak stále se jedná o něco, co nemám na pracovním stole. Tam, kde pracuji. Výhodou této kovadlinky je pak i to, že se hodí na všechny drobné práce, které je potřeba doma udělat a je k nim přitom nutné hrubší síly. Opravdu se nerozbije.

3 komentáře:

  1. a nepřevrátí se? já to do stolu vrtat nehodlám

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ono záleží dost na tom, jak se do toho praští :-D. Ale vážně: také ho přivrtaný nemám. Jednak mám skoro na celém stole tu bílou desku (viz. fotky), což je deska z konferenčního stolku, co jsem měl v bytě), takže to nemohu mít přímo na ní - dlouho by nevydržela - a mám ji místo palety :-D - navíc je celkově lepší kovadlinku přenášet. U modelů se mi nikdy nestalo, že bych do toho tak mlátil. No a věci 1:1 dělám v dílně.

    OdpovědětVymazat