úterý 29. ledna 2013

Anubis - tělovka - druhé podání

Čím déle figurku maluju, tím se mi sice na jednu stranu líbí více a více, ovšem na tu druhou mi někdy přijde, že jsem si vzal příliš velké soustu a to mi zaskočí. Jde totiž o to, že když mi ji majitel dával s tím, ať se ji pokusím nějak namalovat, protože on také neví. Teď jsme dva. Někdy mám pocit, že část figurky (dejme tomu jedna pětina) musí být namalována tak a tak. Jenže pak se během malován í dostanu k další pětině figurky a ta musí být namalována zcela jinak. Jenže jak to udělat?! Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal. Figurka mi připadá jako Frankenstein - každá část z jiné figurky. Jenže jako celek dává smysl, že si říkám, že jinak by sculpt ani vypadat nemohl. Stejně mi ale přijde, že to není jediná figurka. Přijde mi, jako kdyby z obrněného hada začaly rašit nožičky a ručičky. Navíc cestou okradl Střihorukého Edvarda a vyloupil zbrojnici místního samuraje a cestou se posadil na skládku ekektrošrotu. 







3 komentáře:

  1. Ahoj, zatím toho není moc vidět, příště by to chtělo větší fotky, ale co se týče těch přechodů mezi odlišnými částmi figurky, zkus to vždycky sjednotit přes glaze (několik filtrů naředěný barvy by mohlo ty zcela odlišné části sjednotit), to je aspoň jediny co mě napadá.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pořád se potýkám hlavně s tím, jakou barevnou kombinaci vybrat. Ale asi zůstanu u té kůže tak, jaká je ... tedy ještě další filtry a na vybraných místech zesvětlení... potřeba určitě je. O tom žádná. Vážně nemám sebemenší tušení, co to vlastně maluju :-). Sice to prý mohu namalovat, jak se mi zlíbí, ale stejně.

    OdpovědětVymazat
  3. resil jsem to same..zvolit naturalni vzhled (pletova, kozeny armor kombinovany s rimskym brnenim, anebo komixovy look plny barev??? no a videls jak to dopadlo :)

    OdpovědětVymazat