středa 23. ledna 2013

Anubis

Tuto figurku jsem si sám pro sebe překřtil na Anubise. Vím tedy, že to žádný Anubis nebude. Rozhodně ne ten z egyptské mytologie. Je to figurka, kterou mám za úkol namalovat. Navíc jsem ji dostal již složenou, takže o to těžší úkol mne čeká. Pokud by někdo věděl, co je to za figurku, budu rád. Přeci jen by mě zajímalo, jak má vypadat podle výrobce, případně někoho jiného, kdo ji již maloval. Pokud ji tedy poznáváte, připojte svůj komentář pod příspěvek. Díky moc.

3 komentáře:

  1. ehm...mi dělala problémy jiná figurka..tak jsem vzal JLC a fik-fik...

    OdpovědětVymazat
  2. Nj, jenže jelikož vlastník figurky ví, kde bydlím, tak udělat fik-fik fakt nemůžu :-). Ale je dobrá. Jen tedy některá míst jsou takřka nedostupná, ale vidět jsou. Jen nevím, kde má vlastně oči... zatím to vidím tak, že je bude mít, kde je namaluju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. já bych fik fik udělal a nesral bych se s tím ty vlastníku..oči jsou těsně nad zobákem

    OdpovědětVymazat