čtvrtek 31. ledna 2013

Anubis - aktuální pokrok

Držel jsem se toho, co mi Dakan poradil a snad to myslel nějak takhle. Příliš moc se mi nechtělo to celé příliš ztmavit. Přeci jen by se mi to pak nemuselo podařit uvést do takového stavu, aby to majitel chtěl dát do vitrínky.  Takže již jen to místy zesvětlit, domalovat drápy a vzhůru na zbroj. Což tedy bude něco. Jenže mám již téma 'zkázy a zmaru' :-), tak se to snad povede. Říkám si, že by mu slušel nějaký tématický podstavec. No ale to po mně nikdo nechtěl, tak nevím, jestli se má do toho pouštět. Zatím tedy takhle (fotky jsou velké až moc, řekl bych, takže všechy chyby jsou vidět také tak nějak až moc :):




9 komentářů:

  1. jaky podstavec bys navrhoval? na hromade biologicko-technologickoho odpadu uz sedi...napada mne snad jen nejaky radioaktivni mocal nebo neco a-la fallout

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu to rozšířit, třeba nějakou radioaktivní stoku... Taky je otázka, jestli to má stát někde samostatně, nebo ne. A jelikož - teď Tě prásknu - to je Tvoje figurka, tak si nebudu vymýšlet .

    OdpovědětVymazat
  3. Měl jsem trochu jinou představu, jsem spíše pro větší kontrast a kůže mohla být tonována více do zelena, ale já to nebarvím že. :) Rozhodně lepší jako na začátku ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ono na začátku to byl začátek... :-D A vlastně je pořád... No velký kontrast se mi také líbí, ale jelikož mi nejde, tak se do něj moc nepouštím. To by dopadlo zcela jistě mizerně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale jinak než zkoušením se to nenaučiš, přebarvit to mužeš vždycky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To jo, ale to právě u tohohle dělat nechci. Už to přebarvené je. Na nějaké své figurce to zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. Zatial je to fajn, ja by som pouzil viac saturovane farby pre kozu, aby bol potom fajn kontrast s hromadou metalik dookola.

    OdpovědětVymazat
  8. tak, rady jsi dostal...a ted hybaj malovat

    OdpovědětVymazat
  9. Dittmann > Jistě 'Tatíčku' - právě poslouchám Hvězdu jihu od Verna, takže to neber osobně - dal jsem se do toho už včera. Snad sem stihnu dneska dát fotky.

    OdpovědětVymazat