neděle 22. června 2014

Nový dobrodružný film / Delena: Valley of Snakes

Na serveru PlanetFigure jsem nedávno obdivoval figurku 'Dalena' od belgického malíře Vincenta vystupujícího pod přezdívkou Captain LOL. Napsal jsem mu, že mi (fotografie, které tam prezentoval) přijdou jako kdyby to bylo z nějakého filmového plakátu. Hned jak jsem to napsal a odeslal, tak mě napadlo, že to na ostatní asi působilo zvláštně. Nemohl jsem to navíc pustit z hlavy, takže jsem se Vincenta zeptal, jestli ten filmový plakát (neexistujícího) filmu nakonec udělat. Naštěstí mi to obratem povolil a já se mohl pustit do obrázku, který mi nešel z mysli. Také přiznávám, že to bylo určité odreagování. Doufám, že byste na ten film šli také. Mimochodem Vincent je Belgičan, proto v tom filmu hrají samí Belgičané. Tedy až na opičku Mojo Jojo, která je podle všeho všudezdejší.

When I saw pictures of finished figure 'Delena and the Snake' by Vincent aka Captain LOL on the PlanetFigure, I thought it was like a poster for some adventure movie. I asked Vincent if I can use those pictures to make the poster. He agreed (well, I'm not sure what he may think about such a strange request :-) and there it is - Delena and the snake. Hope you like it.
 

  
 
Figurka / figure
                              resin 'Dalena'; scale 1/12 Solarwind Productions

Žádné komentáře:

Okomentovat