sobota 28. června 2014

Malování změna je... / Painting and sculpting

Již dříve namalovanou bustu démona od Evil Miniatures jsem měl ve vitrínce tak dlouho, že jsem si řekl, že je třeba ho nějak upravit - neměl totiž podstavec. Takže jsem doma našel nepotřebný kus vysoustruženého dřeva a na něj ho přilepil. Nebylo to sice ono, jenže v danou chvilku mi to stačilo. Ovšem po čase jsem díky konstruktivní sebekritice (zkrátka jsem si řekl, že je to divné jak Hurvínek bez drátů), takže jsem vyndal kameny, dřívko z nanuku, které mi dal synovec, kousek olověné fólie a řetízek. Chvilku to zabralo, ovšem bylo to vítané vyrušení. Když jsem to v rámci možností měl hotové, namaloval jsem to barvami Scalecolours a opět byl na chvilku spokojený. Jenže po nějakém čase jsem zjistil, že to pořád není ono. Bylo sice na jednu stranu zvláštní mít podobný podstavec pod bustou, které nemá ruce, jenže na druhou stranu je to fantasy, takže proč ne. Ne? Aktuálně jsem tedy ještě z dvousložkového tmelu Magic Sculp dodělal rozstřikující se lávu. Tu ovšem nemám ještě vystínovanou. Ovšem již teď bych řekl, že se mohu směle přihlásit do soutěže o nejšílenější podstavec pod bustu. Už proto, že pod bustou nemusí být vůbec žádný, jen v barvě dřeva. Jenže pod ďáblíka?


Making this base under the bust 'Devil' by EVIL Miniatures was't something I didn't want to make. For the very first time. Well, the painted bust was between oter painted miniatures and it looks quite poor. So I decided to add some stones, wood and chain. When I was satisfied  (after many, many days full of changing it :-) ) I painted it with Scalecolours. OK, the base was really crazy but I still wasn't happy about it. Finally I made some splashes from Magic Sculp and painted it (it still isn't done). 

It's quite strange but I think it's now something that really fits with the bust because now it's something everyone looks at. And that's the main goal of everything we do. Am I right? 

Žádné komentáře:

Okomentovat