sobota 14. června 2014

Hic sunt leones

Nikdy neříkej nikdy, jenže já bych přesto řekl, že již nikdy lva na mladoboleslavskou soutěž modelovat nebudu. Tedy pokud ano, tak od samého počátku. U tohoto konkrétního se totiž jedná o snad již třetí reinkarnaci jedné a té stejné busty. Původně se jednalo o bustu z polymerové hmoty Sculpey FORM. Díky modelářské pilce jsem z něj udělal skoro lvici, abych hřívu a oči domodeloval z hmoty Milliput. Přiznávám, že by se mi líbila celá postava lva v bojové póze, jenže to by mi jednak jako cenu nikdo neodlil (resinu by bylo moc), navíc bych z toho měl jen dobrý pocit. Snad tedy jindy. Doufám ale, že vám se tento lev líbí. Jako cena snad stačí, ne? Pro mě osobně je na tom užitečné sledovat určitý vývoj v mém sculptění. Tedy přijde mi to tak. Jenže s tím souvisí i to, že čím déle se něčemu věnujete, tím více víte, jak moc toho ještě neumíte. 




I decided to redo the lion bust that is a one of prizes in a small kit competition in my town - Mlada Boleslav. It was a very fast task because I used previously sculpted lion as a base. I used Milliput to sculpt new details. I hope it is better now and whoever is going to win it, he/she will like it.

Žádné komentáře:

Okomentovat