úterý 3. června 2014

Gellso maluje Rudela (Gellso paints Rudel)


Grant 'Gellso' Gellatly patří mezi figurkáře, jejichž styl se mi obzvláště líbí. Když jsem jeho poprvé viděl na Planet Figure, nenapadlo mě, že bych měl tu možnost fotky jeho prací vystavit na tomto blogu. Ovšem stalo se. Nebylo by tomu tak, kdyby mi s jeho oslovením offo nepomohl. (Ještě jednou díky moc, Palo.) 

Radost mám o to větší, že se jedná o bustu, kterou právě offo (tak ho tu prezentuji, takže zůstanu u přezdívky) vymodeloval. Musím se přiznat, že jsem si chvílemi, když jsem psal články o jeho sculptech, říkal, že to možná někomu může připadat jako nějaké přehnané vychvalování. Jenže pokud se podíváte na následující fotografie, snad se mnou budete souhlasit. Platí tedy, že lze hezky namalovat i špatně vymodelovanou bustu a to samé platí i opačně.   Jenže v tomto případě se zkrátka stalo, že opravdu pěkně vymodelovaná busta našla stejně kvalitního malíře. Zkrátka malovat věci, které vymodeloval offo, je radost. 

A jak Gellso postupuje? Ptal jsem se ho a byť většinu namaluje akryly, konkrétně akryly Vallejo, tak oleje Windsor & Newton používá na malování pokožky, v tomto případě tváře. Někdy používá i inkousty a na malování kovů pak barvy Citadel (Games Workshop). 




It's grat plaesure for me to welcome here Mr. Gellatly 'Gellso' GrantHe's painted great offo's bust from the KNIGHTS CROSS HOLDERS OF WW2 range by Mitches Military Models. Gellso's using mostly Vallejo acrylics; Windsor & Newton oils  for the flesh. Great (in my opinion) Games Worshop paints and printers inks for mettalics. For me it's a special occasion because you can see painted Hans-Ulrich Rudel bust now. The bust I've already presented. Hope you like it, too.





BTW: Many thanks to offo who helped me to contact Grant. Thanks!




Kde koupit / where to buy


Mitches Military Models



Příště / next

Albrecht Brandi

Žádné komentáře:

Okomentovat