středa 17. července 2013

Starý muž... pokračování


Nejde ani tak o čas, ale o chuť. Tu mi totiž bere to, že ne a ne přijít na to, jak udělat skřetovi náušnice. Už třikrát jsem se je snažil vymodelovat, ani jednou jsem nebyl spokojený. Tak se alespoň snažím spravit náladu na bustě 'starého muže'. Vousy vůbec nejsou definitivní, ale jistý si již nejsem ani plnovousem :-). Hlavním bodem mého snažení byl ovšem turban. Nevím jak vy, ale já si do chvíle, než jsem ho začal modelovat říkal, že je to jen kus ručníku obtočený okolo hlavy. Více jsem se mýlit snad ani nemohl. Ovšem pokud jste na tom ve vztahu k turbanům stejně jako já, tak snad přijmete to, jak vidím turban já.

A nemá ještě obočí, to vím, do toho se asi pustím až po zapečení stávajícího stavu. Nejprve je třeba jednotlivé záhyby na turbanu řádně vyhladit.

1 komentář: