neděle 28. července 2013

Flesh Paint Set ... přehled

Než rozepíšu, tak jak jsem slíbil, s bustou Barbara jsem začal a pokračuji. A i přesto, že mne ještě čeká spousta práce, tak o tom, jaký je Flesh Paint Set od Scale75, mám poměrně jasno. Přeci jen jsem ho již pár hodin používal a to jak při malování štětcem, tak i při malování pomocí stříkací pistole. Protože mám na dokončení busty ještě nějaký čas, tak chci od sebe oddělit příspěvek věnovaný samotné bustě. a příspěvek věnovaný právě setu od Scale75. Proto jsem si řekl, že alespoň spojím dohromady všechny tři sety, které nám mají za úkol pomoci vystihnout pokožku. Tedy Flesh Paint Set od firmy Andrea Miniatures, Flesh Paint Set od Life Color a konečně Flesh Paint Set od Scale75.


Let me describe Flesh Paint Set itself before I will write something about the Barbarian bust by EVIL miniatures. To make you feel more comfortable I am going to compare all three main sets now available on the market: the Flesh Paint Set by Lifecolor (LC); Flesh Pant Set by Andrea Miniatures (AM) and finally Flesh Paint Set by Scale75 (Sc75).


Přeci jen jsem již něco na bustě udělal a to jak štětcem, tak i stříkací pistolí. Pokud bych měl porovnat všechny sety, jsou v tomto směru lepší sety Scale75 a Andrea. Set LC dosahuje lepších výsledků s originálním ředidlem. Použití vody je krajním řešením. Do barev setu Andrea je sice možné přidat airbrush medium (NAC-60). ale pokud ho nemáte, obyčejná voda postačí. Flash Paint Set SCALE75 jsem ředil jak vodou, tak i ředidlem Tamiya X-20A. S výsledkem jsem spokojen. Originální ředidlo SCALE75 nemám, proto nemohu posoudit. Na fotografii je rozpracovaná busta barbara, ale již jsem na ní použil Flesh Paint Set od SCALE75. A to jak štětcem, tak jsem ho nanášel i pomocí stříkací pistole.

WIP


Although I've had the Flesh Paint Set by SCALE75 for a few days, I really can compare because I used it on brush and airbrush. If you use airbrush and Lifecolor Flesh Paint Set it's much more better to use the thinner  designed for these paints. If you paint yout mini with Andrea Flesh Paint Set, you can use their Airbrush Medium (NAC-60) but if you dn't have, you can use water. And finally if you have SCALE75 paint in your brush, you can use water. Thinner by SCALE75 is better choice but if you don't have it, you don't have to... Look at the picture of heavily WIP Barbarian. It was painted both brush and airbrush. As thinner was used both Tamiya X-20A thinner and water.

Čeho si však všimnete okamžitě, to je počet barev v jednotlivých setech. Zatímco set Andrea a Lifecolor se od sebe liší snad jen typem nádobek - ty Lifecolor mi přijdou jako nevhodné, protože na okrajích nádobky zasychá barva, která poté může spadnout do barvy. Barvy Andrea jsou v obalech mnohem lepších. Ve stejných obalech pak jsou barvy SCALE75. Zde jsou navíc barvy jiné a v žádném případě se nejedná o stejné barvy, jen v jiných obalech, jak jsem nedávno četl v jedné diskuzi na internetu. Pro uživatele mnohem lepší. Konečně na fotografiích vidíte všechny tři sety. V setu od SCALE75 jsou dvě barvy navíc. Díky tomu je více možností, jak pokožku namalovat.

There is something what you can see at the first sight - total number of paints in each set. While Andrea Flesh Paint Set seems to me the same as Lifecolor Flesh Paint Set, both with just 6 colors and the colors are almost the same. Flash Paint Set by SCALE75 is different. Paints are new (!) and total number is 8. That means there are added two  more bottles.  Thanks to it there are more possibilities how to paint flesh.




V každé sadě je stručný návod, jak barvy použít. V tom se od sebe sety neliší. Dá se ale někdo označit jako vítěz? Pro mne je to poměrně jednoduché...

There is very simple leaflet how to use the set. There is no different in it, I think. Well, who is the winner? For me that's quite easy to say...

A vítězem se stává... / And the winner is...

Pokud uvažujete o koupi nějakého setu, rozhodně doporučuji set od SCALE75. Barvy jsou perfektně matné, dobře kryjí... Dobrá je také kombinace. Tedy set SCALE75 a kterýkoli další. Barvy se dají navzájem míchat (jedná se o akryl) a přeci jen se mohou navzájem doplňovat.

In case you want to buy any Flesh Paint Set (and you don't have any) the best choice is SCALE75 Flesh Paint Set. You can even buy both SCALE Flash Paint Set and Andrea/Lifecolor. You can mix the colours (they all are acrylics, that's why). The choice is yours! 

Žádné komentáře:

Okomentovat