sobota 29. června 2013

Manželé

Při představování bust od EVIL miniatures jsou dvě busty, která představují manželský pár. Tedy ne že by tito herci byli manželé, ale postavy, které hráli, manželi byli. Seriál, kde tomu tak bylo, nesleduji, proto ani nevím, jestli se mohli vidět v oblečení, které mají na sobě. Tedy které má ona na sobě. 

Je to totiž postava, kterou hraje herečka Emilia Clarke. Pokud však mohu porovnávat s fotografiemi, které jsem na internetu nalezl, tak po stránce anatomické jsem nenalezl žádný nedostatek. Spíše bych naopak řekl, že mě Vlado docela naštval, protože mi ukázal, jak dlouhou cestu ve sculptingu mám ještě před sebou. Navíc bez záruky, že na její konec vůbec kdy dojdu.

Samotný odlitek je pak na stejné úrovni jako sculpt. Součástí této busty jsou i další tři díly. Jednak okraj vlasů (bude na jejím levém rameni) a límečky, respektive levý a pravý límeček. Protože je budu k bustě lepit až během malování, na této fotografii je nenaleznete. Jsou však odlity stejně kvalitně jako samotná busta. Ta navíc ztvárňuje lehce podmračenou princeznu. 

Vlastní kategorií jsou pak vlasy. Ty se Vladovi opravdu povedli a již mi i přislíbil spolupráci na příspěvku na toto téma. Tedy jak vymodelovat vlasy. 

Jason Mamoa je pak tím, kdo zahrál jejího manžela. Mimochodem pokud je vám povědomý (teď nemyslím fotografii ve výřezu), pak se neplete. Hrál totiž Conana ve filmu Barbar Conan z roku 2011 a věřím tomu, že mnoho diváků odradil od toho, aby si přečetli knihy od Roberta E. Howarda. Pokud z něj tento dojem máte, určitě byste na něj však měli zapomenout, protože busta postavy, kterou ztvárňuje, je naopak velmi povedená. Na fotografii vidíte obě busty, jak vypadají poté, co jsem je jen odmastil a nastříkal bílým primerem od GW. Sice bude třeba ještě právě tuto bustu přebrousit a (možná) lehce vytmelit. Teď narážím na proláklinu na levém prsním svalu, která je i vidět na fotografii. Další místa, kde je třeba brousit, jsou dva viditelné švy na zadní části této busty. Na fotografii vidět nejsou, navíc jsou ve spodní části, která ani nemá zobrazovat nějakou část lidského těla. Tedy jsou v místech, kde ničemu nevadí a vlastně by ani nerušily, pokud by zůstaly nepřebroušené. Nic dalšího jsem nenalezl. 

Stejně jako u předchozí busty, jdou součástí této i další dva díly - culík vlasů zakrývající vekou část levého prsního svalu a bradka. Zde platí to, co jsem řekl o předchozí bustě. Tedy že jsou zpracované stejně jako samotná busta a že je před vlastním malování nebudu k bustě lepit. 

Obě busty se mi velmi líbí a i bez nějakého většího začištění přinášejí s sebou jedinou obtíž. Dobře je namalovat. Jenže to není již jejich chyba.

Celkové hodnocení:

9/10


8,5/10


Žádné komentáře:

Okomentovat