úterý 11. září 2012

Hellboy III na stole - podstavec

Pro dalšího Hellboye od Polarisu jsem se rozhodl udělat jednoduchý podstavec. Byť velmi jednoduchý, musel jsem řezat. Abych se totiž vyhnul onomu již více než okoukanému schématu 'figurka zatěžuje jednu nohu, druhou má na kameni', tak jsem právě onen kámen musel odříznout. Použitý resin je dobře opracovatelný, není přehnaně měkký. 

Jakmile jsem si takto figurku připravil, začal jsem pracovat na samotném podstavci. 

Vršek podstavce jsem pokryl tenkou vrstvou Milliputu. Tato vrstva je tenká asi jeden až dva milimetry. Šlo mi hlavně o to, abych do této vrstvy mohl vmáčknout plastového kostlivce z krabice Vampire Counts Skeleton Warriors firmy Games Workshop. 



Model kostlivce je dostatečně detailní a vzhledem k tomu, že skutečný Hellboy byl fyzicky vyšší a mohutnější než průměrný člověk, tak mi přišlo, že model kostlivce mohu umístit na podstavec bez větších úprav.

Na závěr jsem na podstavec naaranžoval vedle Hellboye i kostlivce. To je velmi důležité, protože je čas vše nastavit na podstavci tak, jak bude potřeba. Než začneme barvit, je třeba právě na tento krok nezapomenout. Právě v této chvíli jsem pořídil fotografii.

Ani Hellboy, ani kostlivec není zcela začištěný. To však bude poslední krůček před samotným barvením.




Žádné komentáře:

Okomentovat