pondělí 11. listopadu 2013

WIP medvídek / WIP Teddy Bear

Na modelforu byl nedávno dotaz, zda by někdo nevyrobil medvídka v měřítku 1/32, tedy 54mm. Přišlo mi to opravdu zajímavé, zvláště proto, že je to již opravdu dlouho, co jsem odrostl plyšovým medvědům, ale stejně jako kdokoli z vás určité povědomí o tom, jak takový plyšák vypadá, mám. Právě to se mi na tom zalíbilo nejvíce. Totiž jednak dodržet měřítko a také tvary plyšového medvěda. Medvěd je navíc v pozici jakéhosi falešného palubního střelce. Tedy zády ke směru letu. Medvídek je stále rozpracován. Ovšem základ již má, nyní mu nezbývá nic jednoduššího, než ho potáhnout plyšovou srstí a udělat očka a čumák. Samozřejmě, že nepoužiji plyš, ale Magic Sculp, který mi připadá jako nejvhodnější, když základ jsem udělal z Milliputu (mimochodem můžete vidět, že je dostatečně jemný i na tvorbu detailů, jenže já chci od sebe barevně odlišit jednotlivé vrstvy, resp. samotný povrch od podkladu. Doufám, že se mi medvěd povede - těším se na srst a obojek, kterým je připoután k letadlu. Pokud by o něj nakonec nebyl zájem, určitě ho upotřebím jinak. Ale doufám, že zájem o něj bude...



This 'Deutsch Teddybär' is a commision work. It is in 54mm size and is still in very WIP stage. But on the oter hand you can see all shapes of it. This brave teddy bear was a co-pilot (probably gunner ?) on  Ltn. Fritz Höhn's Pfalz D.III airplane during fights of the first world war. Making this bear is a real challenge for me. And it is a great fun, too. Making hair, eyes and nose is still ahead but I believe he will be finally adopted as a regular crew member .-).



Žádné komentáře:

Okomentovat