sobota 9. listopadu 2013

Jsme sami III.

Když jsem se Vám rozhodl ukázat fotografie vetřelce od offa, tak jsem měl za to, že ho již znáte, protože o tom, že ho offo má v plánu udělat, mluvil již skoro před rokem. Abych tedy trochu zmenšil zklamání z toho, že mi ta figurka utekla, tak jsem se pustil si položil otázku, zda jsme sami. Vlastně jsem ji položil vám. Jestli jsme sami, to nevím. Vím ale, že pokud někde žije vetřelec, jak si ho offo představuje, že ho potkat nechci. 


Něco jiného si však myslím o té figurce. Je v měřítku 1/10. Protože není možné ji srovnat s předlohou, je i docela dobře možné, že je v měřítku zcela jiném. Jako materiál offo opět použil FIMO v barvě terakoty smíchané s hmotou Sculpey FIRM. Abych mohl z fotografií udělat koláž, bylo potřeba barevně odlišné snímky sloučit. Jak teď vetřelec vypadá docela živě, to mě vážně překvapilo. Až si říkám, že bych ho takhle hezky snad ani nenamaloval.

Nu a na závěr ještě taková poznámka:
Palo 'offo' Ovečka mě vyvedl z omylu, když mi včera řekl, že vetřelce opravdu ještě nikdo vlastně neviděl, protože vetřelec ještě nemá vydavatele. Snad proto, že se nerad nechává fotografovat. A nemyslím to jen tak, že díky jeho zbarvení je třeba ho odmaskovat. Doufám tedy, že toto jeho odhalení mu nakonec usnadní cestu mezi lidi. 



Alien by offo is great piece. I have to say I like it. It is made again from Sculpey FIRM mixed with equal part of FIMO. Size of this figure is about 1/10... well, nobody has ever seen it before so it impossible to masure it.

Alien was made to pleasure the sculptor so it was really hidden. Offo simply sent me the photoes and just say (...if you want, you can publish it...). I really hope you like the alien as I do. Because it has no producer only one place where it still could be seen is just the planet Mars. 

Žádné komentáře:

Okomentovat