středa 27. listopadu 2013

Domorodý lovec - podstavec 2.

Po kratší vynucené pauze se vracím s druhým článkem o podstavci k Domorodému lovci. V krabičce přiložená větev je opravdu velmi hezky vyskulptěná. Vlastně dost dobře na to, aby ji upřednostnil před rozpraskynou půdou na podstavci. Z toho důvodu jsem si řekl, že by bylo dobré podstavec ještě něčím doplnit. Konečně dělám to tak vždycky a vzhledem k tomu, že jsem si v rámci bojové přípravy prohlížel fotografie různých původních obyvatel ze střední Ameriky, tak mi došlo, že vedke domorodce byla na fotografii většinou i nějaké ta rostlina. 

Hi everybody. After short unforced break (no, I haven't been playing tennis :-) ) I am back with second part of the Native hunter's base. Last time I've shown you the upper part of the base you can find in the box. You can find there even a branch. I really like it so I decided to slightly rebuilt what I have done before. 


Větev jsem se rozhodl namalovat jako notně vyschlou větev, která před drahnou dobou spadla ze stromu. Proto jsem si i řekl, že na ní nebudu malovat žádnou kůru. Určitě by ji mohla mít. Jenže stejně tak to jde i bez ní, ne?! Proto jsem větev po očištění a nanesení primeru namaloval pomocí setu 'Weathered Wood' od Lifecolor. 

I used the 'Weathered Wood Set' by Lifecolor to paint some old and dry branch without bark. Because the branch is very well sculpted I think it's realy easy to paint almost a real dry branch without bark after a while..


Když jsem měl větev hotovou, nezbývalo než ji zakomponovat do podstavce. Stačilo trochu statické trávy, pigmentů, které jsem popisoval již minule

When it was done I just had to glue it onto the base. Using some static grass and pigments descibed in last part made it very easy.



Příště se již vrhnu do samotné figurky. A protože se blíží konec roku (a Vánoce), tak co říkáte na to, kdybyste využili akce, kterou Evil Miniatures nabízí a namnalovali si svého vlastního domorodce? Namalovat se dá určitě na mnoho způsobů a klidně mi pak fotografie pošlete, rád je zde vystavím.

I am going to paint the figure itself next time. If you want, you can exploit the Christmas special event offered by Evil Miniatures. If you want I would be proud to show your own painted Native Hunters here on these pages.



Žádné komentáře:

Okomentovat