neděle 17. listopadu 2013

Domorodý lovec - pět kroků

Příprava lovce k malování je snadná. Je pěkně odlitý, stejně tak nejsou ani žádné chyby v předloze. 

As I said before, painting the Natural Hunter is easy.  

Krok první / Step One

Začištění figury brusným papírem. Figurka je pěkně odlitá, proto není ani třeba příliš bezhlavě zabrušovat. Také je třeba dát pozor na vystupující žíly. Nejedná se o něco, co k figurce nepatří. Já jsem mu navíc udělal na biceps pravé ruky kroužek, kterým jsem nahradil ten, který na ruce již má. Není to žádná nutnost, spíše jsem si s tím ulehčil práci, protože jsem se nemusel nijak detailně věnovat přelpení pravé paže k tělu. Protože se ve své podstatě jedná o nahou figuru, je lepší ruku k tělu přilepit napřed samotným barvení. Nestane se tak totiž, ža by se nakonec paže od těla barevně (i jen nepatrně by bylo moc) lišila. 

Cleaning the figure is easy. Hunter is really well casted so this step is quick. Very quick.  I just made a new leather strip on biceps of right arm. It isn't necessary but I wanted this step to make more easily and the leather strip make more bigger because of the painting the scheme of the hunter later 

Po očištění / After cleaning

Krok druhý / Step Two

Starým kartáčkem na zuby jsem celou figurku omyl v mýdlové vodě. Odstraní se tak mastnota z povrchu.

In this step I washed the figure using an old toothbrush and liquid soap.



Krok třetí / Step Three

Ruční vrtačkou jsem do nohy figurky vyvrtal otvor na drátek, který jsem vlepil do podstavce. Po namalování figurka zůstane stabilní a nebudeme se muset obávat, že ji poškodí třeba během přepravy na soutěž.

I drilled a hole into hunter's right foot and the same hole into the base. It makes the figure more stable and easy to glue it together.


Krok čtvrtý / Step Four

Jakmile máme figurku očištěnou a vysušenou - nedoporučuji fén, či jiný zdroj tepla, protože se jedná o resinovou figurku, která by se mohla teplem zkroutit (!), nastal nejvyšší čas na nástřík základní vrstvou barvy. K tomu používám spreje Citadel. Tedy na figurku. Na podstavec je to skoro jedno.

When the figure is dry (because it is made from resin, don't use any heat source like a hairdryer to dry the water during Step Two) and cleaned, we can primer it. I use black and white Citadel sprays for it.


Krok pátý / Step Five

Malování. ... Ale to až zase příště. Vydržte... ;-)

Painting is the final step. Sorry, you have to wait for a while ;-), Thanks.

Žádné komentáře:

Okomentovat