neděle 24. března 2013

Pavučiny aneb V jednoduchosti je krása

Nevím, jestli jsem poslední člověk na internetu, kterému uniklo toto video zveřejněné na portálu YouTube. Protože mi ale ten nápad přijde jako takřka geniální, tak si to vide nemohu nechat pro sebe pro případ, že by tu byl někdo jako já, kdo to ještě neviděl. 

Jak udělat pavučiny sliboval před lety na coolminiornot.com autor jedné figurky - menšího dioráma. Jak čas běžel a návod stále nikde, tak jsem to časem vzdal. No nebo i přehlédl. Nevím. Video sem dávám s tím, že jsem musel chvilku posečkat, než jsem si sehnal to správné lepidlo. Z těch, co jsem měl doma,  nefungovalo žádné tak, jak je na obrázku (jinak ovšem lepily a lepí, což je ten jejich pravý důvod). Takže na pavučiny se mi zkrátka osvědčilo to lepidlo, které je použité ve videu - tedy UHU Alleskleber (v ČR UHU Lepidlo na všechno). Nepochybuji však, že jinde na světě určitě existují i jiná lepidla, které poskytnou stejný výsledek.



Video vložil fieserfettzack již více než před rokem. Takže s křížkem po funuse, ale o to větší díky. Opravdu to funguje. Jinak to není jediná možnost, jak udělat pavučiny, ovšem o tom až zase někdy jindy ;-) . 

Žádné komentáře:

Okomentovat