sobota 16. března 2013

Panthers Cup 2013

Dnešní sobotu 16. března 2013 proběhl poslední ročník modelářské soutěže Panthers Cup 2013. Sám za sebe jsem rád, že jsem se tam setkal s těmi, které jsem potkat chtěl. Také jsem si koupil jak figurku, tak barvy a retardér (zpomalovač schnutí akrylových barev od firmy Vallejo). Vzhledem k tomu, že mám již jeden od české firmy Koh-i-noor Hardtmuth, který je v českých obchodech běžně k dostání, protože je určen také pro akrylové barvy, tak se můžete těšit na srovnání obou těchto přípravků. Pro tuto chvíli snad nepohrdnete několika fotografiemi z výstavy. Kde jsem věděl, že model získal ocenění, označil jsem tak i fotografii. Seznam výherců jednotlivých kategorií (i s fotografiemi) bude na stránkách soutěže. Já se k soutěži ještě vrátím, protože fotografií mám rozhodně více, než jen těchto několik.

Takto vypadala část jedné z několika místností. Soutěž probíhala v místní střední škole...
...zajímavější ale přeci jen byly soutěžní modely...
...přesněji řečeno figurky...
...kterých sice nebylo tolik jako letadel, aut, tanků...
...ale rozhodně stály za to.



K dalším modelům se ještě dostanu. Zatím jen toto zákopové hlubidlo.

4 komentáře:

  1. dík za report, ale asi Ti tam chybí kus věty na začátku. koukni na to
    Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyběl, opraveno. Díky za upozornění. Martin

      Vymazat
  2. pro začátek dobrý... doufam, že fotek máš vic :)

    OdpovědětVymazat