úterý 2. dubna 2019

Naučte se kreslit fantastická stvoření a bestie




Vytvořte si svůj bestiář a naučte se, jak nakreslit 30 fantastických stvoření z folklóru, literatury a nejtemnějších zákoutí vaší fantazie. Od nočních tvorů, kteří se snáší ze stínů, přes tajemná stvoření bažin a močálů až po příšery skrývající se v hlubinách oceánů.

Právě tak je na stránkách vydavatele českého překladu knihy Naučte se kreslit fantastická stvoření a bestie od světoznámého fantasy malíře Keva Walkera uvedena tato kniha. Já jsem si jeho prací všiml poprvé před lety, kdy se jeho obrázky objevovaly v časopise White Dwarf firmy Games Workshop. Patří mezi ty výtvarníky, kterým se podařilo vytvořit si svůj vlastní rukopis. Byl jsem proto velmi rád, když se brněnská firma Zoner Press rozhodla vydat knihu právě jeho knihu.

Na jednu stranu si řeknete, že takových knih je. Jenže ne, není. Tato se liší od podobných knih totiž tím, že zde máte volné stránky, kde si můžete vlepovat vlastní další náměty jako fotografie, obrázky... Nebo si také můžete do knihy sami kreslit (což já dělat nebudu, sami ve videu můžete vidět, že jsem si do knihy raději již vlepil další obrázky. A to zdaleka nekončím.), ale hlavně psát vlastní poznámky. To je podle mého právě to, co považuji za něco výjimečného. Ne vždy si totiž stihnete udělat důležitou poznámku, případně si pak nemůžete vzpomenout, kam jste papírek právě s tou důležitou poznámkou dali. Zde to nehrozí. Nemusím se ani rozepisovat o tom, jak je právě takový přístup důležitý i při modelování. Navíc je jedno, jestli chcete ztvárnit člověka či draka. Vždyky začínáte kostrou. Tedy jasně, dostali jste mě. Třeba takový červ kostru nemá. Jenže právě i takovéo červa v téhle knize najdete.

Za mne palec nahoru. Perfektní kniha. Kéž by podobných bylo více. (A ono je, takže pokračování někdy příště)...

Kde koupit / Where to buyZoner Press / Amazon

Kev Walker a jeho práce / The Magic Art of Kev Walker


Žádné komentáře:

Okomentovat