pátek 5. dubna 2019

Francouzský jízdní dělostřelec císařské gardy - 54mm

Ahoj Všem

Asi jste si všimli, že z mé účasti v plánované soutěži Monster Rider Challenge 3 tu nepřibyl žádný článek. To proto, že jsem nakonec účast musel vzdát, vzhledem k opakujícím se zdravotním problémům, a také nedostatku času v obdobích, kdy se můj zdravotní stav blíží normálu. Už asi přestanu plánovat, protože moje plány dost často velkolepě zkrachují :(.

Každopádně je tu 54mm figurka dokončená již před nějakým časem. Jedná se o jízdního dělostřelce francouzské císařské gardy z napoleonského období. Snad se vám bude líbit. Jde o figurku v jednodušším stylu Toy soldiers miniatur.

V portfoliu mám více již dokončených figurek a přibývají nové, jen je to opravdu časově náročné a hledám každou volnou chvilku pro vytvoření prezentací. Každopádně teď mám dost materiálu a tak snad budu schopen přidávat sem posty častěji :)

O dalších plánech mluvit nebudu, páč bych byl zase za blbce, kdyby to třeba nevyšlo. Až to bude, tak to bude :)

Kompletní fotoprezentaci této figurky můžete jako vždy shlédnout na mém blogu :)

https://borek-sculpts.blogspot.com/2019/04/french-horse-artillery-of-guard-54mm.html

Mějte se fajn a užívejte jarního počasí. Brzy opět na viděnou :)

   Cheers Borek








 WIP:



Žádné komentáře:

Okomentovat