úterý 19. února 2019

Je co slavit - Tučňák & 2. místo

Stává se mi to zřídka, ale když už, tak proč si to nechat pro sebe. Už roky jsem totiž měl políčeno na medaili - opičáka od MassiveVoodoo. Jenže znáte to - jedna věc je něco chtít, druhá to dokázat. To je úplně jiná věc. Trvalo to sice pár let, ale konečně je doma! Jasně, řeknete si, proč jsem si ho nevymodeloval sám. 

Jednže jednak když jsem s blogem vyšel na světlo, tak jsem sotva tušil, z čeho že se vlastně modeluje. Teď už bych to tedy dokázal sám, jenže - a to je ta nejdůležitější věc - rozhodně by to nebylo ono. Přeci jen když někdo nezaujatý ocení vaši práci, je to něco jiného. Zvláště když je to někdo, kdo se v tom vyzná. Vlastně to je to nejlepší. Je sice pravda, že to mohla být i zlatá opice, tedy první místo. Snad příště. Tam už doufám, že se připojíte třeba i vy. Konečně vždyť už tohle je i vaše ocenění. Bez vás - čtenářů - bych nic podobného určitě nedělal. Stejně tak patří i dík MassiveVoodoo teamu.


Žádné komentáře:

Okomentovat