pátek 26. dubna 2019

Horník ve slavnostním odění - Rokoko - 54mm figurka ve stylu toy soldiers

Ahoj všem.

Tak jsem zase tady, tentokrát se zvláštní figurkou. Alespoň pro mne to bylo zvláštní, když jsem dostal podklady na tohoto historického horníka ve slavnostní uniformě. Vůbec jsem netušil, že horníci měli odjakživa velkou vážnost a účastnili se historicky mnoha důležitých akcí, shromáždění a slavností a průvodů, na které si oblékali slavnostní stejnokroje.

Tento rokokový horník je jedním ze tří horníků, na nichž jsem pracoval a stále pracuji, přičemž další dva jsou ještě hlouběji zasuti do starých časů - oba to budou horníci z dob renesančních. Už tento rokokový horník pro mne byl ale velkým zážitkem  a práce na něm byla super. I proto jsem mu dal trochu více péče, než dávám obvykle figurkám ve stylu toy soldiers.

Opět vyrobeno převážně z Bes Putty Firm, podstavec, kostra, pravá dlaň  a sekera z Magic Sculpu, topor sekery ze dřeva.

Doufám, že se vám figurka bude líbit. Postoj je převzat ze staré fotografie z první republiky, snad možná i starší. Chtěl jsem udělat nějakou více pohybovou pózu, ale musel jsem se nakonec řídit fotografií.

Kompletní fotodokumentaci této figurky  můžete shlédnou na mém blogu.

Přeji hezký den a brzy zase na shledanou :)

  Borek






WIP




Žádné komentáře:

Okomentovat