sobota 13. dubna 2019

Arkebuzír z dob konkvisty a Hernanda Cortése

Ahoj

Zdravím všechny :)

Jak jsem tu dlouho nebyl, tak teď sypu jednu za druhou. Mohl bych si to sice nechat s většími rozesestupy, ale poněvadž už brzy skončí figurky typu Toy Soldiers a budou už jen High Quality figurky, nechci to míchat, a tak se teď chvíli budeme potkávat častěji. A protože i u HQ figurek toho mám připraveno celkem dost, je možné, že se tu budeme častěji potkávat dlouhodobě (pokud mě nemoc nebo majitel blogu nezabrzdí :P)

Dnes je to opět jedna ze starších figurek. Tentokrát je možná i více než 4 roky, co tato figurka vznikla. Je to Arkebuzír z dob, kdy Španělé pod vedením Hernanda (či Hernána) Cortése dobývali Aztéckou říši. Jednoduchá figurka ve stylu Toy Soldiers byla  vytvořena ještě v době, kdy jsem pracoval s dvousložkovými epoxidovými tmely (zde Magic Sculp a Ceys-dřevo) a také se skutečným dřevem - furketa (vidlice na stabilizaci těžké pušky při střelbě) je vytvořena z obroušené špejle. Dodnes to tak dělám, takto vytvořená ratiště pak mají krásnou strukturu reálného dřeva.


Musím říct, že jsem tu figurku tenkrát dělal dost dlouho, a troufnu si tvrdit, že s Bees Putty bych to měl hotové za polovinu času a snad i s o něco lepší kvalitou. Což nevztahuji ke svým dovednostem, jako spíše ke kvalitám a vlastnostem samotné Bees Putty, potažmo jiných polymerových hmot .


Kompletní fotodokumentaci najdete jako vždy na mém blogu zde.

Děkuji Vám za shlédnutí a velmi brzy na shledanou u dalšího kousku :)


Přeji krásné, byť poněkud chladnější dny víkendu :)


   Cheers Borek

Žádné komentáře:

Okomentovat