neděle 4. května 2014

Padlý anděl / Dark Angel 200mm


Úspěch v soutěži na blogu Massive Voodoo mi nepřinesl jen velkou radost, ale také znamenal výhru v podobě 200 mm busty Padlého anděla. O této bustě jsem jen věděl, že existuje, že je to poměrně 'velký kus nábytku', jenže to bylo asi tak vše. Ovšem líbila se mi, o tom žádná. ám zkrátka rád fantasy. Navíc jsem měl doma i další figurky od firmy Yedharo a proto jsem byl opravdu zvědavý, jak Padlý anděl vypadá.

Když balíček dorazil, nadšení lehce vyprchalo, protože jednu polovinu křídla měl dvakrát, zatímco ta správná chyběla. Když už jsem si řekl, že si ji vymodeluji, tak mě ještě napadlo zeptat se Romana (Jarhead) z Massive Voodoo (MV). 





Jeho reakce byla okamžitá. Vedle toho, že mi sehnal kontakt na dodavatele (CoolMiniOrNot), protože MV byli původně ti, kdo bustu získal... Nebudu se tu zbytečně vykecávat. Stejně rychle reagovali i CoolMiniOrNot a chybějící díl je již na cestě. Snad vše dobře dopadne. Já si jen tak říkám, že budu muset pak bustu co nejříve namalovat. Což ale zase nezní nijak zle. Jak ovšem je busta zpracovaná? Samotný sculpt je povedený, ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na fotografii.




Busta je ze světle šedého resinu a je třeba říci, že kvalita odlití nedosahuje toho, co jsem zaznamenal u věcí od Evil Miniatures, ovšem na druhou stranu se ani nejedná o zhůvěřilosti, které jsem již nekolikrát popsal u Finecastu od Games Workshop. 

Nenašel jsem totiž na bustě žádnou bublinku a ani nedolitou část. Co je na bustě bohužel na více místech, to je posunutá forma, či chcete-li viditelná dělící rovina formy (červené šipky). Naštestí se nejedná o nic fatálního a při troše štěstí mám za to, že nebude potřeba takřka žádný tmel, jen pilník a brusný papír.
   
Jedinou výtku bych měl - ovšem to berte jen jako názor před vlastním malováním - ke zpracování detailů křídel, resp. jednotlivých per. 

Z čeho mám naopak obzvláštní radost, je to, že se jedná o jakousi bustu bez nožiček - anděl má totiž jak kompletní trup, tak i ruce. A uznejte sami, že pro někoho, kdo také rád modeluje, se něco podobného více než hodí - jedná se bustu ve velikosti 200 mm.

Yedharo's Fallen Angel is a very nice 200mm bust. It was a prize in the Massive Voodoo's competition and I was the lucky one. As you can see it's made from light grey resin and is quite well casted. Red arrows on the pictures show places where mould lines are clearly visible. That means I will have to clean it with my modelling files. It's on such places of the surface of the bust that there is almost nothing to worry about - the deatils stay safe ;-) and I probably will use almost no putty.

You probably mentioned lower halves of the wings look the same. Well, they don't look the same because they are - it's a producer's mistake. Thanks to great help from Roman aka Jarhead from the Massive Voodoo and stuff from the CoolMiniOrNot the right part is on the way to my desk.


8,5/10
Fallen Angel
    


Žádné komentáře:

Okomentovat