čtvrtek 8. května 2014

Den matek - malujeme sklo / Mother's day - painting glass


Zdravím všechny. Když jsem přemýšlel, jak připomenout konec války v Evropě (8.5.1945), tak jsem vážně nevěděl. Přeci jen je to na jednu stranu něco, díky čemu tu jsme, jenže na druhou stranu se mi zkrátka do toho moc nechtělo. Pak jsem si v kalendíři všiml, že druhou květnovou neděli se slaví i Den matek. A bez těch bychom tu také nebyli. Proto jsem se tedy vydal tímto směrem. Našel jsem totiž na youtube video, které se hodí jak k tomuto dni (aby ne, když to má v názvu), tak i tím splatím dluh, kdy jsem tu delší zanedbával skupinu těch, kteří jen rádi něco tvoří. Navíc mi to video přijde i velmi zajímavé z hlediska malování odrazu, skla jako takového. Jasně, je to pastelkami, křídou, také je to vlastně rychlá a jednoduchá kresbička, jenže to nijak neumenšuje důvod si celé to video pořádně neprohlédnout. Při malování figurek by se to mohlo hodit - hlavně si všiměte, jaké barvy Leonard použil. Zdaleka ne jen červenou.

Pozornost také věnujte jak pozadí (velmi jednoduché, ale zcela dostačující), tak i tomu, jak namaloval okolí medvěda. Díky tomu medvídek doslova vystoupil z plochy. 

Mother's day is something we should remember. So even if today's we remember the end of WWII in Europe, instead of it I decided to post this video there. It shows you how to draw a  crystal bear. In my opinion it's even good for every miniature painter, too. Note what colours Leonardo used to catch reflections on the red heart. He even carefully drew the ground around the crystal bear.


Žádné komentáře:

Okomentovat