úterý 4. února 2014

Winter Demon_podstavec_03/02/14

Podstavec je skoro hotový. Zbývají jen kosmetické úpravy. Nakonec jsem se trochu odchýlil od původní představy, ale to bylo způsobené tím, že samotný dřevěný základ podstavce jsem v počátcích ořezal do trošku jiného tvaru. Navíc i ten zub jsem původně neplánoval, ale zdálo se mi v těch místech, kde je, příliš velké volné místo. Ten zub jsem tam nakonec dal jako něco, co je na jednu stranu fantasy docela dost, ovšem zároveň neodvádí od děje, resp. samotné figurky démona. To hlavní - tedy ledové rampouchy - jsem ale nakonec na podstavec dostal v poměrně hojném počtu. Byť tedy je jich tam stále méně než jsem si plánoval, jenže důvod je stejný. Mimochodem jejich počet - na podstavci by jich klidně mohlo být více na místech, která nejsou na první pohled zřejmá. Jde o to, že si sice jsem od počátku plně vědom toho, že podstavci by velmi snadno uškodilo, kdybych jich tam dal hodně jen proto, že '...je umím udělat...', jenže tomuto konkrétnímu podstavci by zase naopak uškodilo, kdyby jich bylo málo. Navíc se vám přiznám, že po několika dnech vyrábění rampouchů jich mám docela plné zuby :-). Jenže u každého podstavce by si měl každý nejprve dopředu promyslet, jak by měl vypadat. A já si vymyslel rampouchy. Jsem v tomto případě nakonec docela spokojený a doufám, se podstavec líbí alespoň trošku i vám. (Mimochodem dřevo bude ještě zamalované, ale to je doufám jasné. ;-)



The base for the Winter Demon is almost done. Hope you like it. Making so many icicles was really quite boring but it must have been done in this case. The base should have looked slightly different... well, I cut the wooden prism as I did. :-) Therefore I had to change the plan. The most important is there are the icicles on the base because that was the main goal. I have never (ever) glued so many icicles on (so small) base. I just wanted to create real winter, capture it :-). I hope I succeded because I should finish the demon itself, now.

Žádné komentáře:

Okomentovat