neděle 9. února 2014

Winter Demon_airbrush

Démona jsem si nejprve předmaloval štětcem, ovšem důvodem bylo, že jsem si chtěl v první řadě od sebe odlišit místa, kde bude největší stín od míst, kde naopak budou světla. Pak jsem si z barvy Basic Flesh (SC20 - Scale75) a modré (ACS-05 - Andrea Blue Paint Set) namíchal odstín (zhruba ve stejném poměru), kterým jsem poměrně hodně naředil a celého démona jím přestříkal. Po zaschnutí této vrstvy jsem prohlubně a záhyby na kůži zvýraznil - opět stříkací pistolí  - opět silně naředěnou fialovou barvou (XNAC28 - Andrea). Když byla vrstva dostatečně zaschlá, přestřkal jsem celého démona saténovým lakem Vallejo (060 - Satin Varnish). Dále již budou používat jen štětec.


Pre-painted demon (with brush) I made an equal mix of of Basic Flesh (SC20 - Scale75) and blue (ACS-05 - Andrea Blue Paint Set). Places, where the deepest shadows are, were then airbrushed with Violet (XNAC28 - Andrea). When all these layers were dry, I used my airbrush again to fix it with satin varnish (060 - Vallejo). Next I'm going to use just my brushes.

Žádné komentáře:

Okomentovat