středa 5. února 2014

75mm

Na skulptění se nesmí zapomínat. Tedy nemělo by se. Snažím se o to, byť tedy přednost má momentálně  Démon. Jenže když maluju nějakou figurku, chce se mi něco modelovat a opačně. Když to tedy vůbec jde. Snad proto jsem zatím neudělal na 75 mm figurce, kterou jsem vám minule představoval, toho tolik, kolik bych chtěl. Ovšem i tak jsem drátěnou kostru pokral Milliputem dost na to, aby dráty skoro zmizely. Jelikož postava, kterou má být, je hubenější (přeci jen dokud je venku hezky, tak pořád na nějakých polních taženích. Jídla málo, občas musíte i utíkat a je tak nějak jedno, jestli je to proto, že někoho honíte vy, či zda někdo honí po bitevním poli vás. Do svalů a vůbec nějakých detailů jsem se nepouštěl, protože stejně vidět nebudou. Také si říkám, že to není žádné fantasy, kdy by ten člověk byl samý sval. Nesmím ale zapomenout na Wladův postřeh, kdy mi doporučil zúžit pánev.  Celkem se sice nejednalo ani o dva milimetry, ale vidět je to i tak hodně. 


Žádné komentáře:

Okomentovat