pondělí 20. ledna 2014

WIP 2014



Když jsem maloval Domorodce od EVIL Miniatures, tak jsem si během malování docela často říkal, že právě velikost 75 mm je takřka ideální. Takřka proto, že si nejsem jistý, jak v mém podání dopadne celá figurka. Nemyslím to tedy tak, že nějak mizerně, ale na druhou stranu nepatřím mezi ty, kteří něco přijmou/odsoudí tak říkajíc od stolu. Zatím to dopadlo tak, že jsem musel udělat novou hlavu (ta ještě není zcela dokončená, ale rozměry jsou v pořádku), než tu, kterou jsem minule prezentoval. 

Tato hlava je z hmoty Super Sculpey FIRM, detaily jako jsou koutky úst a oči, dodělám z hmoty Magic Sculp. Základem těla je drátěná kostra. Původně měla (a vlastně i má) i ruce, ale ty jsem štípačkami odstřihl, protože je chci udělat zvlášť. Z hmoty Milliput jsem udělal horní část hrudníku. Z této hmoty udělám i zbytek těla. Protože se mi však již tenčí zásoby této hmoty, použiji i výše zmíněnou hmotu Magic Sculp, protože tu mám ještě v zásobě a potřebuji ji zpracovat. Figurka má svůj předobraz v jedné iluminaci z patnáctého století a protže nemá ruce volně podél těla, tak jsem nad jinou variantou ani nepřemýšlel. Ale uvidím. Je totiž možné i to, že tuto figuru pojmu jako svého druhu akademickou a nedostanu se tedy proto ani k modelování látky, resp. šatů. Na každý pád tato figura v koši neskončí. Stejně tak jsem i zjistil, že musím prokládat jak malování, tak i modelování. To možná sami znáte -  když děláte jedno, stýská se vám po tom druhé a opačně.

This should be a complete figure in 75mm size. I presented a 75mm head a few weeks ago but I found it was slightly bigger. I should use it anyway but I decided to make whole new head. It isn't finished yet but I won't change any main size. It is made from Super Sculpey FIRM. The body is without hands because I decided to make them separately. The skeleton is made from wire and I used ProCreate putty on it (gray colour) and standard yellow-grey milliput (upper part of the chest).

The figure should be a man from the early 15th century so it's be fully dressed. I hope there will be nothing to stop me from finishing it (like fabric etc) but if so, it is a perfect way how to practice making a whole figure anyway because I would like to make more than one figure in 75mm in the future.

Žádné komentáře:

Okomentovat