sobota 4. ledna 2014

Anubis - video




Protože je to mé první video a při konverzi došlo k odstřižení některých částí na úvodním obrázku, tak jen dodávám, že použité zvuky jsou od http://audiojungle.net . Práce na něm bylo vážně až moc. Dost mou vlastní vinou, protože jsem během malování třikrát změnil celkový vzhled Anubise. Celkově zvláštní figurka, skulpt zajímavý, místy (hlavně meče a hlava) bych autora s prominutím nakopal, zato jiné části - tělo a brnění - bylo naopak moc hezky udělané. Jen tedy ne to, co má na ramenou... Ovšem nějak jsem se s tím popral a byť jsem říkal, že obrázky sem nedám, dokud Anubise neposoudí majitel, tak jsem změnil názor. Snad mi to promine. Hlavně proto, abych se už zbavil myšlenek na to, co jsem ještě kde na Anubisovi neudělal (jo, něco možná najdete, ale já už o tom vážně nechci slyšet). Skoro jsem se z něj okotil. :-) Ale přežil jsem to a jelikož mě to nezabilo, tak bych spíše řekl, že v důsledku posílilo.  Nějak jsem si totiž přestal myslet, že se nedá 'něco' namalovat. Namalovat se dá všechno, otázka jen je, jak. To ovšem záleží jen na tom, kdo si to právě prohlíží. 

This is Anubis (aka Automatic Neural Unit - b1s). Quite strange figure that was very hard to paint because I couldn't have made any change of it, i mean the sculpt). But after all I think it was good occasion to paint something new.

Žádné komentáře:

Okomentovat