pátek 10. ledna 2014

Blog umřel? Ne!

Dobrý večer všem, po (pro mne nesnesitelně dlouhé) době jsem si dnes přinesl domů nový notebook, díky kterému jsem se připojil k internetu. Tedy ani to nebylo nijak snadné, protože Windows 8... Ještě stále se s tomhle systému snažím přijít na to, jak se počítač vypíná...  Ale to vás nemusí zajímat, jen vás prosím ještě o chvilku trpělivosti. Blog samozřejmě žije dále a já neustále přemýšlím, jak ho pro vás udělat ještě lepší. Teď jsem tedy místo pořízení různý věci na modelování a malování, musel pořídit ten stroj, ovšem to neznamená, že bych nedělal nic jiného. Proto jsem rád, že jste zachovali svou přízeň tomuto blogu a že se brzy vše vrátí do starých kolejí. Zatím přijměte mé opravdu upřímné omluvy a ještě chviličku vydržte.

It's impossible to run anything like blog without personal computer. That's exactly what has happened to me and it took about a week to buy new one and log in... But I have to say that this new machine is running under Windows 8.1 and when I had seen it for the very first time (a long time ago) I had felt something... something strange. And now I know what it was... This OS is really hard to use. So, please!, keep on coming back to this blog. Thank you very much! Everything is gonna be as good as it used to be.

Žádné komentáře:

Okomentovat