pátek 1. února 2013

Anubis - 'had' na zádech

V případě toho, co mi nejvíce ze všeho připomíná hada - ačkoli to asi má být brnění na páteři a ocasu - jsem se rozhodl, že nepůjdu čistě cestou rezavého kovu, ale oprýskané barvy. Sám jsem zvědav, jak to dopadne, ale jelikož jsem již několikrát něco podobného maloval, tak to snad půjde. 

Nejprve jsem si dopředu namaloval a vystínoval viditelnou část - tedy zejména horní polovinu. Barva ne všude kryje, jenže to vůbec nevadí, protože na řadu přijde právě oprýskání. To v tomto případě nebudu moci udělat s použitím některých přípravků, o kterých jsem psal, ale naopak to budu muset namalovat. Jenže to mě ještě čeká. A abych nemluvil, tak přidávám fotografie včetně fotografie barev na paletě. Fotografii jsem udělal až po malování, takže ne všechny barvy jsou tedy ve stavu, v jakém jsou v lahvičkách. Ovšem na dalších fotografiích je vidět, jak jsem je mezi sebou namíchal.







Žádné komentáře:

Okomentovat