čtvrtek 7. února 2013

Anubis - cedule

Pod figurku je potřeba udělat podstavec. Jednak vynikne, navíc mi přijde, že je potřeba o něj figurku doplnit. 

Protože jsem nechtěl jít cestou dřevěného podstavce, vlastně soklu, a na něm nějakou scenérii, rozhodl jsem se jen pro podstavec se základnou udělanou z podstavečků pod figurky Games Workshop. Jenže o tom až příště.

Na podstavci ale bude kus jakési mokřiny s vysokou hromadou, na které figurka sedí. Proto jsem se rozhodl, že na podstavci ještě bude výstražná cedule upozorňující na nezdravé prostředí :-). Přemýšlel jsem nad varováním 'Boihazard' a 'Radioactivity'. Rozhodl jsem se pro první možnost. Důvod byl v tom, že jsem na internetu nalezl hezčí ceduli s tímto nápisem. 

Na tiskárně jsem si ji vytiskl a nalepil na destičku z tvrdého kartonu. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl ceduli udělat rezavou a poničenou, je tvrdý papír nejlepší volbou. Pokud totiž kartón velmi lehce (!) namočím - stačí velmi malá kapka vody - dá se papír snadno vyškrabávat a snadno tak získáme efekt prorezavělého plechu. Stačí jen barvami (odstíny hnědé) navodit iluzi rezavého plechu. 

Konečné barevné ladění (zejména tedy washe) pak ještě použiji až ve chvíli, kdy budu ceduli umisťovat na podstavec.

Poznámka: aby na inkousty z tiskárny nepůsobila voda, je dobré přetřít vytištěnou stranu tenkou vrstvou disperzního lepidla a nechat řádně (přes noc) zaschnout. Voda pak inkoust neovlivní.






  

Žádné komentáře:

Okomentovat