sobota 8. prosince 2012

Znáš? To by byla busta! a Nová anketa ->

Tak přesně mail tohto znění jsem měl v dnešní poště. Poslal mi ho kamarád Pavel. Jeho součástí byl i odkaz na klip od R.E.M..


Jednak nejprve musím říci, že jsem tento klip doposud neznal. Navíc za něj musím poděkovat.
Výtečně se mi totiž hoí, protože jsem stále nemohl přijít na to, jak napsat příspěvek o tom, jaké zdroje se hodí pro čerpání inspirace ať již pro malování, nebo pro skulpting. Není to totiž zase až tak dlouho, co se mě ptali na to, kde beru inspiraci... Nebo abych to zobecnil, tak kde se dá inspirace vůbec najít. 

Právě internet je takovou velkou inspirací. Pokud tedy internet nebude omezen (přeci jen je tak nějak stále zdarma - nemyslím internetové připojení - a je to obrovská kořist pro kšeftaře všeho druhu). Ovšem do té doby je pro mne internet na prvním místě. Navíc na internetu stačí najít jen prvotní téma a pak je možné najít další a další zdroje. V tomto konkrétním případě stačilo zadat 'Valhalla (Rising)' a další inspirativní video bylo na světě:


 Pokračovat pak lze samozřejmě dál:


Jenže tady již nebezpečně překračujeme hranici mezi fikcí a (historickou) skutečností. Ovšem jako inspirace je to stále to, co by nás mohlo nakopnout pro další práci. 

Abychom se ujistili o tom, jak konkrétní věc vypadá, jsou dobré knihy, případně si danou věc vytisknout a mít ji stále na očích. Nejsem v tomto směru příznivcem elektronických knih, protože stále ještě nejsou schopny poskytnout to, co kvalitní papírové knihy. Tedy věrně podání barev v každé situaci. Navíc při práci mám kolem sebe nalistované stránky v několika knihách najednou a nedovedu si představit, jak bych to dokázal s jedinou čtečkou na stole.

Co vy, čemu dáváte přednost? Odpovědět můžete v anketě (vpravo v blogu, díky).

Žádné komentáře:

Okomentovat