pátek 27. září 2013

Tekutý sníh - Liquid Snow

Obsah / content: 30 ml


Jedním z produktů, který se používá při zdobení třeba smrkových větviček před Vánocemi, je tzv. tekutý sníh. Když se mi naskytla příležitost ho vyzkoušet, samozřejmě jsem neodolal a vyzkoušel. Nejedná se o nic jiného než o lepidlo s bílým práškem. Samotné lepidlo mi přijde také obarvené a pokud neprotřepete tubu s tímto sněhem, vyteče z ní jen toto bílé lepidlo. Naštěstí se dá víčko tuby velmi snadno odklapnout a díky tomu lze obsah promíchat třeba obyčejným párátkem. Stejně tak lze i obsah nanést na požadované místo. Ovšem přesto mi přijde ještě snadnější nanášení sněhu přímo z tuby. Práce s tímto sněhem mi přišla velmi jednoduchá a praktická. Pro někoho, kdo nepotřebuje zasněžit celý kopec, je to šikovná věc. Navíc než lepidlo zaschne, lze sníh i upravovat. A to jak štětcem, tak třeba právě tím párátkem. Po práci jsem štětec omyl ve vlažné vodě a mám tedy zato, že se jedná o vodou ředitelné lepidlo. Na tubě jsem nic nenašel, ovšem protože nijak nezapáchá, přijde mi jako nějaký druh disperzního lepidla.

Liquid snow is something what can help us to create 'cold and snowy' mood on the bases. When I saw it I was sure I had to try it. I think it is really helpful product because it is very easy to use and very fast to apply, too. You just have to shake the bottle (otherwise you will get just white glue (PVA glue I think) without snowflakes) and that's all.  Before the glue is dry, you can 'sculpt' it with brush, toothpick etc.. Just don't forget to clean the tool in warm water before the glue is dry.


Nejlepšího výsledku jsem však dosáhl, když jsem ještě tekutý sníh posypal instantním sněhem. Výsledný efekt mi přišel jako čerstvě napadaná sněhová pokrývka. Ostatně posuďte opět sami:

When I sprinkled the liquid snow with artificial snow (Woodland Scenics etc.) I was really surprised. It - I think - looked like fresh snow on tree. It was always hard to achieve such effect for me. Now it's the best way how to do it. Well, just take a look at it:



Žádné komentáře:

Okomentovat