neděle 8. září 2013

Pigmentová pasta SÍRAHOBBY již brzy...

Pro mne rozhodně překvapení alespoň podzimu, ne-li celého roku 2013.  Říkal jsem si, že pigmentů a podobných přípravků mám již dost. Jenže když jsem viděl pigmentovou pastu na soutěži, řekl jsem si, že alespoň na blog by to mohla být dobrá recenze. Když jsem pak viděl, jak se s ní pracuje, tak jsem zalitoval, že jsem si něco podobného nepořídil již dávno. Ostatně uvidíte již brzy sami... :-)



The Pigment paste by SÍRAHOBBY is coming soon... For me that was really great surprise. I am quite satisfied with my provisies of pigments.. But when I saw it on our competition I though it would be good article on this blog. Now I have to say that this product is something very useful. Stay with us to see it yourselves.... :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat