čtvrtek 26. července 2012

Držák na malování figurek - pohled shora

Opomenul jsem sem ještě dát fotografii, jak to vypadá shora. Také bych rád přidal zkušenosti, které jsem získal při malování rytíře ze třináctého století - 54 mm. Fotky jsou teď všude kolem. Tam jsem do jedné nohy vlepil dostatečně dlouhý drát - přečníval v délce asi 5 cm. A právě pomocí tohoto drátu jsem figurku 'zapíchl' do špalíku. kde jsem měl dopředu vyvrtáno několik děr. Jde o to, že jsem si pak vybral tu, která se mi hodila nejlépe. Tedy aby figurka nebyla nijak blízko u palce, resp. dalších prstů.

Druhou nohu figurky jsem pak zatlačil do lepící hmoty. Kdykoli jsem potřeboval, snadno jsem figurku vytáhl ven. To se však nedělo nijak často. Vlastně až když jsem ji chtěl přilepit na podstavec. 



Figurkou lze velmi snadno manipulovat a během celého malování ve své podstatě není třeba se jí dotknout. Pokud je vlepený drát dostatečně dlouhý a nezapomenuli jsme na lepící gumu, figurku můžeme s klidem otočit během malování vzhůru nohama (to ale každý vyzkoušejte opravdu sami). Pokud s ní nebudeme klepat jako s cukřenkou, nevypadne. 

V případě, že by drátěné smyčky překážely, tak je lze jednak vyndat (nejsou vlepené), ale bohatě stačí je ohnout tak, abychom se k figurce dostali štětcem. Pokud však figurku dobře na špalík umístíme, nebude to potřeba.

Žádné komentáře:

Okomentovat