pondělí 7. listopadu 2011

Na lovu I.

Poměrně dlouho jsem dumal nad tím, jak vůbec udělat figurku od Polarisu. Říkal jsem si, že kdyby jen stála někde na zasněžené pláni, ledové kře (ale to by bylo lepší, jenže stále ne ono). Nakonec jsem si koupil na e-dayi podstavec 's kazem'. Z něj jsem chtěl udělat vršek skály, ze které náš zablešený hrdina vyhlíží vstříc lepším zítřkům. Jenže pořád to nebylo ono. 

Takže když jsem již u dalších dvou kuchařek (nebo kuchařů, pořád to nevím jistě) přišel s tím, že si vaří nějaké ty VIP turisty a jejich nosiče, tak mě tak napadlo, jak asi tak může vypadat vlastní lov. Žádná férovka to určitě nebude. Jediné, co potenciální oběd může udělat, je vzít sněžnice na ramena. A jakmile dojdou síly, šup do nejbližší škvíry.
Jak jsem si řekl, tak jsem udělal. Tedy paňácu a nějaké ty skály navrch. Keře, které tam teď jsou vidět, jsou jen zkušebně. Jak rád říkám, kvůli focení. Přidal jsem pár kamenů a bylo. Tedy jen ty sněžnice už dělat nebudu. Ani nic dalšího. Zbytečně by to odvádělo pozornost od vyhládlého hlavního hrdiny. Zároveň jsem tím i vyřešil problém s vlastním názvem. Snad je to teď lepší a podařilo se mi vystihnout alespoň trošku atmosféru?

Samotný podstavec je stříknutý mahagonovým sprejem a dotónován černým.

Žádné komentáře:

Okomentovat