čtvrtek 22. října 2015

Hallogreen - sklizeň


Halloween je snad jediný angloamerický svátek, který se mi líbí. Všechny ty Valentýny a další komerční dny mi k srdci nepřirostly. To však neplatí o Halloweenu. Takže abych se na byl na blogu držel tématu, šel jsem sklidit dýně, které budu potřebovat na podstavec. Možná namítnete, že nejsou zelené, tedy z green-stuffu. Nejsou. Hlavní důvod je ten, že mi dvousložková hmota green-stuff dochází, takže jsem vzal zavděk oranžovou hmotou Sculpey III. Trn z paty mi vytrhli ve firmě Decodance, protože pravda je zkrátka ta, že plánovat si figurku s halloweenským tématem a nemít dost potřebné hmoty.... To nic moc hezkého o mně neříká a je zkrátka na místě poučení z krizového vývoje, či jak se to v politických kruzích nyní opět říká :-)

Volba polymerové hmoty se mi však nyní zdá jako velmi dobrá. Nejen pro její barvu. Po dokončení budu figurku malovat, pokud na to budu mít tedy čas a náladu, ale jsem na druhou stranu i rád, že jsem si vyzkoušel práci s barevnými hmotami. Jak sami můžete na obrázku vidět, při použití barevných hmot se dá docílit poměrně snadno požadované iluze. Dýně tedy ještě nejsou zapečené, mnoho dalších úprav na nich však neplánuji a jestli se něco nezmění, pak jejich barva. Pokud by vás zajímalo, jak jsem dýně vymodeloval, počkejte si na samostatný článek věnovaný celému podstavci. Listy budu dělat zvlášť. 

Knock, knock, Halloween is coming. That's why I had to go to gather some pumpkins. Well, I have found out I have had almost no green stuff. That was the prime reason to choose not the green putty but the orange Sculpey III clay. Well, I must say it was even better choice. Though it is still unbaked (it is a polymer clay) I think it looks quite good. You will find more about those pumpkins in some future article. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat