čtvrtek 31. října 2013

Veselý Halloween 2013



Jak jsem řekl na začátku, tak Halloween není svátek, který by mi něco říkal. Ovšem rozhodně se mu nedá upřít - z mého pohledu - spousta zajímavých bytostí, které se ten den zjevují. Ne, nemyslím tím koledníky v maskách, ale třeba upíry, duchy no a třeba... třeba právě čarodějnice. Vymodelovat čarodějnici (75mm) jsem si vzal jako svůj cíl. Sice jsem to nestihl, takže zapečeny nejsou ruce, koště, klobouk a dredy (ty jsem udělal v souladu s obrázkem, ale jinak bych vlasy udělal jinak). Také se musím přiznat, že čarodějnice nemá palec na pravé ruce. Snad jí upadl, protože má lepru.  To nevím. Ovšem upadl, to je pravda. Každopádně na držení tácu s dýní ho nepotřebuje. Ostatní dýně jsou pak dekorativní. Vymodelovaná z FIRMu je jen jen ta s vyřezanými otvory. 
Jaký bude osud čarodějnice dále, nevím. V současné době je to vlastně jakýsi polotovar. Když se ale na ni tak teď na fotce dívám, tak si říkám, že by nebylo od věci ji nechat celou zapéct a namalovat.  
Snad se vám i tak alespoň trochu líbí a budete nadále sledovat tento blog. Vedle malování figurek jiných výrobců, zde najdete i mé vlastní figurky. Určitě tu bude jedna, pro kterou jsem se právě rozhodl. Nebyl jsem si jistý, ovšem jelikož čarodějnice byla podmínkou pro to, aby tato figurka vznikla, tak vznikne. Velmi pravděpodobně se bude opět jednat o velikost 75 mm a bude se vztahovat k husitským válkám. A také se blíží Vánoce, tak by to chtělo nějakou tématickou bustu, ne? (Santa Klaus to ale určitě nebude, nebojte.)


Here's the witch. Hands, hat, broom, pumpkin and dreadlocks aren't baked, yet. Well, it isn't necessary anyway. I just wanted to make the photo because as promised I wanted to show you how I ideate Halloween. So let me wish you 'Happy Halloween!' and keep on reading this blog. Thank you!

Žádné komentáře:

Okomentovat