úterý 29. října 2013

Halloween 4. Vrásky/Wrinkles

Nakonec jsem se rozhodl čarodějnici vypálit. Přiznávám, že to spíše bylo proto, aby se mi lépe dodělala. Konečně konec měsíce se kvapem blíží. 
Ještě předtím však bylo nutné udělat vrásky na hlavě čarodějnice. Čarodějnice je postava škaredé babizny, jejíž postava je deformována pokročilým věkem, nemocemi a vůbec nezdravým životním stylem. To se odrazilo nejen na odulé postavě, ale i ve tváři čarodějnice. Vrásky jsem udělal tak, že do měkké hmoty jsem pomocí šídla přes kousek igelitu jednotlivé vrásky doslova vmáčkl. Díky igelitu nejsou hrany ostré, protože se nejedná o jizvy. I ty jsem však udělal. Ovšem v malé míře.

Making wrinkles is quite easy. I used punch and a small piece of an plastic bag. Thanks to it there are no sharp edges. Because wrinkles aren't scars, it is really important to eliminate sharp edges.



Žádné komentáře:

Okomentovat