sobota 19. října 2013

Halloween s Mattem Dixonem

Nevím jak vy, ale já Halloween v České republice řadím jen k dalším akcím, které zneužily firmy proto, aby se dostaly do našich kapes. Raději mám české dušičky, tedy prolínání života živých a zemřelých, protože v tom mnohem více vidím připomínku těch, co tu s námi byli. A vlastně tak trochu i připomínku toho, co nás čeká. Doufám ale, že to ještě nějaký čas počká a že by nebylo od věci si připomenout i ten Halloween. K tomu se mi navíc výtečně hodila i tvorba malře a ilustrátora Matta Dixona. Kdysi jsem vás i upozorňoval na jednu jeho knihu. Do příspěvku jsem dokonce přidal i náhled stránky, kde můžete vidět kresbu čarodějnice. 

Halloween in the Czech republic is mostly about bussiness. I prefere Czech holiday called 'Dušičky'. But on the other way there is no reason why not to mention creatures typical for the Halloween. And if I even can get an inspiration from my favourite painter Matt Dixon (well, he doesn't know about it but being inspired by any excellent artist is good way how to improve ourselves, too). Dixon's Witch is moreover something I really like. 

Protože se nemá jednat o kopii, ale o postavičku staré a otylé babizny, nebudu se zcela držet obrázku. Ovšem na druhou stranu musím přiznat, že pozice chňapající čarodějnice, jaká je na obrázku, se mi líbí zatím nejvíce. Do konce měsíce ale ještě nějaký čas zbývá, tak uvidím. Protože používám Super Sculpey, který jsem stále ještě nezapekl, je to rozhodně možné. Uvidím.

Although I don't want to make just a copy of this picture I have to say the pose of grasping witch is the best. For now :-). The end of October is still quite far so it's possible I change her pose. I use Sculpey and it is still unbaked so I can...

Velikost je 75 mm. Přijde mi pro toto téma lepší než 54 mm. 

The size is 75 mm. I think I can easily express the Halloween spirit in this size.

Žádné komentáře:

Okomentovat