sobota 18. května 2013

Obličej podle plastického chirurga

V návaznosti na včerejší článek o nosu, kde jsem na fotografii ukázal (zelené body a červené přímky) profil obličeje, jsem si pak říkal, že musím někde najít nějakou názornou ukázku. Ne jen nějaký slovní popis. Takže mě napadlo, že bych se mohl podívat na nějaké webové stránky plastických chirurgů.  

Na stránkách plastického chirurga Davida Humphreye jsem pak našel přesně to, co jsem hledal. Totiž fotografii profilu tváře jedné pacientky ve stavu 'předtím' a 'po'. 

Právě onen stav 'po' je to, čemu se říká 'normální umístění dolní zóny obličeje ve vztahu k vertikálám (to jsou ty čáry). 

Z mého pohledu bych řekl, že nějaký hon za ideální stavem je divný. V každém případě byste na to měli pamatovat až budete nějakou tvář modelovat. Nějaká základní pravidla existují a je dobré je znát. Ovšem to je tak vše. Samozřejmě pokud nemodelujeme portrét. 

Žádné komentáře:

Okomentovat